Ai intrebari? Vorbeste cu noi pe WhatsApp!

Termeni si Conditii

Denumirea Casa de Comenzi - Universali.ro este un brand al SC Lolypop Serv SRL, cu sediul social in str Teofil nr. 15, Bucuresti, sector2, si cu Punct de lucru in strada Calarasilor nr 153, CUI RO 10220992, J 40 17871/2017.

Tarife si taxe

Tarifele afisate pe site sunt in RON si contin TVA, ele include costurile produselor sunt per unitate de măsură, la kg per bucata. Costurile de transport sunt suportate de client și sunt în valoare de 20 lei în București și 50 lei pt localități din proximitate, din județul Ilfov. Pentru comenzi de peste 300 lei, livrarea este gratuita în București. 

Produsele si serviciile Universali.ro

Produselecomerxializate de firma noastra sunt comandate si achitate exclusiv prin platforma www.universali.ro si pot fi livrate gratuit sau contra cost in Bucuresti precum si imprejurimi in jud. Ilfov.

Cum se efectuează o comanda

Clientul este obligat sa intoduca datele de contact si de livrare corecte, sa indice corect produsul, numarul de bucăți sau kg precum si intevalul orar când poate fi gasit. .

Comanda se face cu 24 h înainte de livrare, dar numai pana în ora 12. De exemplu comandați astăzi pana în ora 12 pentru livrări în ziua urmatoare. 

IMPORTANT!!! Comanda este finalizata si va fi livrata la data si intervalul orar stabilit telefonic. Clientul va primi confirmarea comenzii, telefonic sau prin email , numai si numai dupa validare a platii de la procesatorul de plata, caz în care plata s - a făcut online prim card sau în cazul platii prin OP dacă s-a transmis catre Sc Lolypop Serv srl dovada de efectuare a platii, la adresa de e-mail comenzi@universali.ro sau prin watsap la nr call-centerului nostru. În cazul nefunctionarii sistemului de plăti online cu cardul, numai prin anunțarea telefonica a unui operator, în prealabil, se pot accepta și plăti ramburs. 

Recomandări, detalii și pozele produselor produselor 

Acestea au un caracter general si informational si constituie informații orientative. SC Lolypop Serv nu isi asuma vina in cazul in care produsele sale sunt consumate in afara perioadei de valabilitate, nu sunt depozitate conform cu recomandarile, sau sunt folosite fara discernamant, netinandu-se se cont de niste particularitile ale starii de sanatate a utilizatorului final.

De asemenea nu suntem raspunzatori daca din cauze ce nu tin de noi, comanda nu este finalizata. Comanda este finalizata si va fi livrata la data si intervalul orar stabilit doar daca clientul va primi mailul de validare a platii si confirmare a comenzii. In cazul platii prin OP este necesara transmiterea catre Sc Lolypop Serv srl a dovezii de efectuare a platii la comenzi@universali.ro sau cu un operator al Call-Centerului nostru.

Produsele sunt transportate la rece in cutii termoizolante, si destinate consumului în termenul de valabilitate înscris pe eticheta, in cazul in care sunt stocate corect de catre client. Clientul trebuie sa citească și sa înțeleagă instrucțiunile de pe etichete. Nu ne asumam răspunderea pentru produsele ambalate de producători. Prin declarația de conformitate, actele de proveninta ale produselor. Transportul se face pe baza de aviz de însoțire a mărfii, direct de la depozitul special cu zone de frig și zone care respecta mediul ambient propice pentru depozitarea produselor, 

Drepturi de autor

Toate detaliile, recomandările ce țin de produsele comercializate, precum si sugestiile, pozele și elementele grafice, ofertele, discounturile sunt materiale proprietate ale SC LolypopServ SRL si nu pot fi folosite decat cu acordul exprimat in prealabil, explicit al societatii noastre.

Folosiriea necorespunzătoare a a platformei sau a produselor/serviciilor pe care le comercializam

In cazul in care produsele noastre nu sunt depozitate conform sau nu sunt preluate si depozitate la rece in cel mai scurt timp, nu ne asumam pagubele provocate de alterarea produselor din cauza unei proaste manipulari a lor de catre client. De asemenea nu se vor lua in considerare plangeri ulterioare despre continutul sau mentinerea produselor după livrare sau in afara termenului de garantie. Prestatorul poate pune la dispoziție, la cerere date despre proveniență produselor

Sc Lolypop nu se face raspunzatoare in cazul in care sunt introduse eronat datele de contact sau livrare si nu se respecta disponiblilitatea preluarii meniurilor de catre client in intervalele standard de livrare.

Sc Lolypop Serv SRL are dreptul de a modifica datele de pe site sau conținutul acestuia fără vreo notificare prealabila a utilizatorilor, dreptul de a publica/șterge anumite comentarii sau conturi ale utilizatorilor, dar și de a impune acestora o serie de obligații (ex.: de a nu furniza informații false, de a nu înstrăina contul, de a nu utiliza serviciile în mod necorespunzător etc.).

De asemenea nu suntem raspunzatori daca din cauze care nu tin de noi, comanda nu este finalizata. Comanda este finalizata si va fi livrata la data si intervalul orar stabilit doar daca clientul va primi mailul de validare a platii si confirmare a comenzii. In cazul platii prin OP este necesara transmiterea catre Sc Lolypop Serv srl a dovezii de efectuare a platii la comenzi@universali.ro sau cu un operator al call-centerului nostru.

Politica de returnarea 

Având în vedere contextul actual și masurile luate pentru împiedicarea răspândirii virusului Covid-19, produsele nu se primesc la returnare după ce au fost acceptate. În acest sens operatorul responsabil cu livrarea va sta la locația clientului pana la acceptarea comenzii, în Caz de produse neconforme sau cu diferențe fata de comanda acestea vor fi schimbate înainte de aceptare fără costuri suplimentare sau banii returnați cash sau prin op. 

Reclamatii

Pentru reclamatii ulerioare se folosete numarul de call center sau se completeaza o solicitare de compensare/decontare in cazul in care se dovedeste ca produsele au o problema iar produucatorul, constata acest lucru la mai multe produse de același fel/lot, si isi recunoaste culpa, suportand contravaloarea pachetului cat si livrarea.

Politica de cookies si Politica de confidențialitate privind datele cu caracter personal

Pot fi consultate aici si de asemenea comanda nu poate fi acceptata fara acordul prin bifarea casutei ce certifica faptul ca acestea au fost consultate.

Soluționarea litigiilor

Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. De asemenea, din 2016 funcționează și SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor), iar pentru a evita amenzi din partea ANPC este necesar să faci trimitere la această platforma de soluționare on-line a litigiilor rezultate din tranzacționarea on-line, platforma o găsești aici.

In cazul constatarii unor abateri la produsele si livrarile declarate, in termenii si conditiile declarate clientul poate reclamatie la www.anpc.ro cu referirea la dreptul utilizatorului de a informa această autoritate despre eventualele nemulțumiri la adresa produselor/serviciilor tale.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.